pozycjonowanie konferencja

Grupa M40 na Search. Conference 2018 w Sopocie

12 października w Sopocie odbyła się ekspercka konferencja SEO – Search.Conference. Kilkaset uczestników z zaangażowaniem słuchało specjalistów oraz wymieniało się własnymi doświadczeniami z prowadzonych kampanii SEO.

Program Search.Conference składał się z dziesięciu wystąpień o różnej tematyce, które łączyło jedno – dotykały współczesnych wyzwań branży.

Prelegenci na przykładzie Case Study swoich firm pokazywali jak radzić sobie z wyzwaniami w SEO, które pojawiają się z każdą aktualizacja algorytmu Google. Wszyscy eksperci  byli zgodni, że podstawą jest atrakcyjna dla użytkowników treść.

W Sopocie nie zabrakło GrupyM40. Nasi reprezentanci dotarli na miejsce na czas i z zaangażowaniem śledzili nowinki branżowe oraz case study prelegentów.  Eksperci z działów SEO największych polskich firm dzielili się swoja ekspercką wiedzą prezentując przy okazji nowe podejścia do działań Content Marketingowych.  Swoje przemyślenia  prezentowali czołowi przedstawiciele takich internetowych potęg jak chociażby Allegro. Uczestnikom Search. Conference na pewno wryje siew pamięć nietuzinkowe show, przeprowadzone przez Sebastiana Mioduszewskiego z portalu Pracuj.pl oraz inspirująca prezentacja na temat przyszłości sztucznej inteligencji  w wyszukiwarkach  Damiana Sałkowskiego z Senuto.

Oczywiście sekrety warsztatu SEO najłatwiej poznać przez bezpośrednią rozmowę, dlatego na koniec uczestnicy spotkali się w luźnej atmosferze z prelegentami, by wyciągnąć nieco specjalistycznego „know how”.

Seo

 

Dodaj komentarz