targi ehandlu

Ustrzel 10-tkę, czyli Grupa M40 na XII Targach Ehandlu w Gdańsku

Najzimniejszego dnia tegorocznego maja odbyło się w hali Amber Expo w Gdańsku wielkie święto branży e-commerce. 10 maja zebrali się w jednym miejscu pasjonaci zastosowania najnowszych technologii w handlu. Tradycyjnie już uczestniczyliśmy w imprezie, która słusznie cieszy się opinią największych targów e-commerce w Polsce.

Strzelaj do bramki, wygrywaj pozycjonowanie

Tym razem nasza obecność na targach była nieco nietypowa. Wystąpiliśmy naprawdę silną, sześcioosobową ekipą, a na ekspozycję Grupy M40 potrzebne były aż dwa stoiska. Część naszej przestrzeni targowej zamieniliśmy bowiem w boisko piłkarskie z wirtualną piłką i bramką. Każdy gość odwiedzający nasze stoisko mógł sprawdzić się jako strzelec rzutów karnych. Konkurs polegał na możliwości wygrania 1, 2 lub 3 miesięcy pozycjonowania za darmo w zależności od liczy zdobytych bramek. Chętnych było naprawdę sporo. Bywało, że na szansę zostania królem strzelców trzeba było poczekać w kolejce 🙂

Mnóstwo ciekawych spotkań

Na targach zwyczajowo spotykamy się ze znajomymi z branży – wymieniamy doświadczenia, opinie, rozmawiamy o możliwościach współpracy. Jednak największą wartością dla nas, jako specjalistów w dziedzinie pozycjonowania zawsze są spotkania z osobami prowadzącymi swoje e-biznesy. Takich rozmów polegających na doradzaniu, wskazywaniu możliwości, uświadamianiu roli  promocji sklepu w wyszukiwarkach, mieliśmy naprawdę dużo. Już teraz wiemy, że część tych spotkań zaowocuje dłuższą współpracą.

Wielka rodzina e-commerce

Na XII Targach Ehandu w Gdańsku było około 100 firm wspierających rozwiązania dla firm oferujących swoje usługi w sieci. Między innymi obecni byli najwięksi dostawcy płatności internetowych:  PayU, Dotpay, Przelewy24, Tpay.com i Blue Media. Można było porozmawiać także z dostawcami platform e-commerce, swoje stoiska mieli bowiem Shopper, PrestaShop, 2ClickShop. Dla posiadaczy sklepów internetowych szczególnie ważne było także poznanie możliwości nowoczesnej komunikacji z klientem, zatem warto było spotkać się także z przedstawicielami oferującymi automatyczne rozwiązania dotyczące mailingów i powiadomień (swoje stoiska mieli SMSAPI, FreshMail, czy EmailLabs).

Tak, tak, tak dla EHandlu

Jesteśmy przekonani, że obecność na tych targach jest dla nas bardzo wartościowa. W tak szybko rozwijającej się branży ciągły kontakt z klientami, wsłuchanie się w ich potrzeby oraz wymiana pomysłów to najważniejszy klucz do naszego rozwoju i sukcesu. Na pewno będziemy uczestniczyć w kolejnych edycjach tej imprezy.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Masz pytanie?

Skontaktuj się ze mną.

cropped-wycieta_pomarancza2.png

Marzena Rachuba-Urbaniak

Account Manager

marzena.u@m40.pl

 

 

 

Dodaj komentarz